Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

Thursday, September 10, 2009

sunway pyramid



Salam.

Hari ni nuzul Al-quran..aku bersyukur banyak2 hari ni kerana pada hari ni Allah dah menurunkan petunjuk al-Quran ke seluruh umat Islam, petunjuk kepada ad –din yang satu-satunya diterima di sisi tuhan yang satu, Allah..ad-din yang menjadi cara hidup kepada umat manusia keseluruhannya, syumul..erm, ari ni juga aku ade pegi ke snway pyramid dengan eze, afif n qiqi..erm..kitwng buat majlis perpisahan seblum aku berngkat ke russia..n untuk eze jgk yang akan ke mesir 29 hb ni..erm..pagi tu kitwng main ice skating..idea aku sbnrye..huhu..da gian nak main agknye..ye la..kene practice gak sblum pgi ke negara sejuk tu..erm..afif akn pgi ke kanada n qiqi gak akan pegi ke U.S.A..tapi bkn tahun ni, thun depan..anywy sebnrnye, diwng sngat rapat ngn aku sbb diowng duk satu dorm ngan aku time kat tgb n afif gak ketua sidng redaksi tgb..mmg rapat la ngn aku..sbb diowng mmg baek la ngan aku..erm leps maen skating kitwng tgk wayang citer final destination 4..mmg tak rugi la tgk citer tu..terbaik la katakan..n ari ni aku rasakan cukup gembira n cukup barakah..erm what a wonderfull world..salam..

p/s: Gambar yg diambil tengah laluan orang ramai kat mid valley..haha

0 komen:

Post a Comment