Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

Wednesday, September 2, 2009

lalalala..

hari ni mcm ari biasa la..bngun pun agak lewat(lps subuh trus tido)..huhu..mmg pemalas..aku tido tak lewat mlm tadi cuma mls sikit nak bangun sbb tak de bnde nak buat kat umah time cuti2 cam ni..kowg pun msti same je kan..pagi tu, aku terlupa plak nak hidupkan lesen motor aku yg da tmt tempoh smlm..peh msti kene mrh ngan ayah aku.adoi...lpas tu, aku pegi la cimb bank buat kad..erm ni pun keje yag da bertangguh lame da..huhu..aku kalu takder owng yg nak ingatkan takkan bergerak..payah oi..mntak2 la bakal isteri aku nanti seorng yg suka mengigatkan aku..senang la hidup aku sekeluarga kelak..erm akhirnya kad cimb aku da selesai..abng kat kaunter bank tu mmg peramah habis ngan aku, cuma aku la tak permah ngn dier..biaselah, aku ngan owng yg aku tak kenal aku kuwang sikit nk berbual, pemalu giler..die tanye sikit aku jwp sikit..lepas tu dier tanye aku ni pemalu ke..untuk mglakkan dari ditanye lagi aku pun ckp aku ni pemalu..hahaha..mmg terbaik jwapan aku time tu..mls la nk tulis..aku pun tak tahu la knape, spnjg hidup aku ni aku acap kali jumpa dengan owng2 yg baik, peramah n senang citer tak menyusahkan hidup aku la..alangkah indahnya n senangnye hidup aku berjumpa dengan mereka semua..allhamdullilah kpd Allah..aku mmg beruntung..nie mmg nikmat yg owg seri ng kali lupa..betul tak..baru la aku sedar knape dlm Al-Quran Allah nyatkan mnusia ni mlupai nikmat kerna mreka sendiri tidak mngangap semua perkara yg berlaku dlm hidup mereka sbgai nikmay..hatta sekecil-kcil nikmat seperti nikmat menelan dan berpeluh sekalipun adlah nikmat yang empunya alm semesta..erm..subhanallah..maha suci Allah..so kwan2 semua marilah kita menghargai setiap moment yang kita ade untuk kita mensyukuri nikmatNya..isnyaAllah akn ditambah..amin

my favourite cartoon, conan. How about you??

1 komen:

Wan Nur Aishah Wan Ali said...

nasir, asal ko buat kad cimb?
dia suruh buat kad maybank kan?

Post a Comment