Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

Friday, August 28, 2009

you all are the best in my heart.

tangan aku mengigil mase aku tulis ni..

mata aku berkaca-kaca menungu saat untuk melimpahkan airnya..

perasaan sedih ini tidak mampu aku ungkapkan lagi..

adkah ini yang orang selalu rasa pabila kita tahu kita sudah kehilangan sesuatu..

percaya la pada ku, aku sudah merasai kehilangan kowng semua..

hidup ku seperti pelangi sewaktu bersama mu..

segala dugaan seperti mudah aku tempuhi..

ketawa riang kita adalah teman setia sepnjang masa..

masa ketika kita bersama cukup berharga..

kau umpama bintang-bintang  yg menerangi ku,

kau umpama angin bayu yg mnenangkan aku, 

kau umpama kapas halus yang mnjadi hamparan hidupku,

kau umpama muzik ceria riang di telinga ku,

kau umpama superhero ku, 

kau  seperti ibuku yg selalu mnasihatiku dan mengingatiku,

kau juga seperti api semangat ku, pendokong setiap usaha ku..

itulah kau..

TEMAN KU..

p/s: untuk teman2 ku yang lama dan baru..

4 komen:

afifslim said...

peh mle r die da bersajak2 sme. genius ni

Wan Nur Aishah Wan Ali said...

:) ive told u im not tough, im just too egoistic to cry in front of u guys. well tht pretty much explains why aku terus blah dr kelas after i cried mase kimia tuh.

somehow in every page of my life, i see more memories created, more tears secreted [scientific term, hehe] and well, more smiles worn.

it doesnt matter how far we are, what matters is how we remember each other.

mungkin perpisahan sementara akan disusuli dengan penyatuan selamanya. insyaAllah

keep in touch nasir! rindu ko!

Dr.Nasir Zainal Abidin said...

wan..afif yg komen tu adlh budak plng genius kat malaysia..nak kenal tak??hensem n berbakat besar..btul tak tipu..anyway, selamat berpuasa n berhari raye kat kowng berdua..

Wan Nur Aishah Wan Ali said...

hahaha boleh je, lol

selamat berpuasa nasir :) tk penah nmpk ko online!

Post a Comment