Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

Tuesday, August 4, 2009

rakan-rakan ku..

kat sini aku terasa nak menulis tntg budak perempuan kelas aku...
mula2 skali,ader seorang budak pmpuan ni, nama dia, ain sulaiman..
dia sangatlah comel.. tapi .. mak oi garang sesangat,...
sesapa nak kena penumbuk pegi la kacau dia..
roomate die amirah..budak terbaik kat Mrsm dier..
memang tabik la kat die..tiap kali ckp rusia mmg laju n tak dek plak salah2 mcm aku.
die mmg prmh abis, selalu tolong aku..
nie lagi sorang..
selalu menjadi mangsa GURAUAN aku..
die nie pervaya studentka kat kelas aku..
kalu dulu die jek asyik kene buli,
tapi skunk die yg selalu membuli owng..lebih2 plak
Wan Syazana...
huhu..kat kelas aku dier yang paling lembut..
owng kate fragile..erm aku paham kenape?
die jrg pndg belakang..kalu pndng pun smpi had faez jek..malu sngat ngan aku..
entah..ada yg special kot tentg die yg aku tak taw..mungkin la..
skunk aku nak citer pasal budak paling brutal kat kelas aku..
dulu owng nak pngil die aisyah tapi die taknak..die nak nama wan gak..
die ckap name aisyah tu tak mlmbngkan die..
huhu..memang ganas..tapi sporting abis..thumbs up2
erm..nabilah??
ganas gak..owg kate la..
tapi, lemah lembut jek aku tengok..jrg mengans kot kat kelas..
hebat giler la dier nie..mejadi owg pertama tiap kali mis natalia tnye soalan..claps2
erm tak lupe gak..budak kecil manis ni..name die akmal..
mcm laki kan name die..tapi bile ckp jek, erm memg berayun bunyi die..
owng ckap die da ader pakwe..kat mesir/hubungan yg serious??...entahlah..
kat dalam kelas..sempoy jek..tak pernah marah owng pun..(mcm yag laen la yek)
ha'..fakhirah..paling tua kat dalam kelas tu..
duduk depan aku jek..agak kelakar..n da aku byar gaji untuk mengjar bhase kelantan kat aku..
haha..bersemangat giler aku..tq fakhirah..
erm name sape paling special kat kelas tu kalu bukan sri dayana..
die nie susah nak predict..tak taw die nie marah ke, x mrah ke, sedey atau gembire ke..
tapi die mmg selalu wat lawak yg cukup lawak antarabangsa..haha..
teringat plak lawak2 die..huhuu..antaranya psl mee..nak taw? tanye la die..
afifa???sopan la sesangat..boleh buat calon isteri kot..nak gelak pun die ttp muka..huhu..semakin aktif dlm kelas sejk digosipkan ngan presden Russia kitwng..
huhu..tak pasal2kan miss natalia gossipkan diowng berdua..aduish...
*nie la semua budak pmpuan kls aku..penuh warna warni..
mmg sush nak jempe membe2 mcm diowng ni..
erm..kan best kalu kita semua dpt tempt yg same kt russia nanti..aku harapla..
sama2 kita doakan ye..amin




2 komen:

aiEn said...

owwww dats greatt!!!nk knl dieee!!hahahaha

Wan Nur Aishah Wan Ali said...

:) sweet doe ko ni, patut la *tuuuut* syg. ekeke

Post a Comment