Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

Friday, August 14, 2009

hari jadi moh..

ari ni genap la 18 tahun umur presiden (prs)  kelas kitwng...huhu..seronok giler sbnrnye smbut hari jadi owng laen..baru la kite menghargai kehidupan dan khdiran diowng dlm hidup kita..btul x??itu pndangan aku la..tapi mmg serious (ayt adam aku cilok) kitwng bdk2 kelas 14b mmg tkn lepas mghrgai mmber kelas kitwng n apa slhnye kita luangkan mase sikit untuk mereka n luangkan duit sikit (bwt beli kek) huhu...n ari ni mmg spesial kitwng bwt untuk dier..kitwng da sediakan surprise untuk moh..haha..tpung la ape lagi...huhu..sblum nie, kitwng smbut ngan air, berbaldi2 plak tu..mmg bash la..nasib la sape yg kene..(huhu..sbb bkan yg smbut birthday jek kene bsh..yg dtng semua kene..huhu..mstila keje aku n adam...hahaha.."senyum sinis")..huhu..aku kecian kat moh..hari ni, ramai yg da taw kitwng nk maen tpung..so semua bdk2 ni lari bila ktwng start nak maen tepung..haha..moh la plg bnyk kene tpung..tanpa terkecuali aku,adam,hazim n ichi???dia mgsa sbb dia plng lambat balik..yg laen smua da lari.haha..mcm lipas kudung..huhu..tpi seblum moh ptng kek..semua bebudak nie wat ucpn..ye la harijadi terakhir untuk kls kitwng..huhu..sdey jek bnyinye..moh pun wat ucpn..kitwng mg sedey time tu, sbb moh bwt nada sedey,, memg moh boley bwt aku nngis la..huhu..anyway..aku n smua bdk kels nk ucpkan ribuan terima kasih kt moh yg da banyak berbakti utk kelas..bkn seng nak jdi prs kelas..btl x moh???

kek ko moh..walu x serupa.haha..

0 komen:

Post a Comment