Hi, Welcome to my blog, enjoy reading.
RSS

Saturday, August 15, 2009

kenduri lagi??

Bismillah Ar-Rahman Ar-Rahim

hari ni ade lagi kenduri kesyukuran, dan sperti kebiasaanya aku mmg xkan lepaskan pluang sebegini..huhu..x malukan diri ni..ah..lantak le..kali ini kitwng bertndg ke Kajang..bandar yg xpnah aku jejak pun..huhu..selama 18 thun duk kat slangor ni..haha..ye la biasenye duk jln2 kat PJ atu kl jek..tmpat laen xpgi pun..huhu, back to our topic ok, kenduri ni diadakan oleh bdk kls kitwng, sri Dayana..erm..kitwng sbnrnye x plan nak pgi mjlis ni, tpi mmkirkan pro n cons kalu aku stay kat bilik spnjg ari konfem la aku tidor or maen internet..so, baek aku berjalan, smbil menmbhkan pngtahuan, boleh meluaskan pndangn n dsmpng tu mencuci mata ni..huhu..x2..smph x2..erm..jauh prjalan kali ni..dekat 3 jam kami naek train ke sana..mcm nak pitm la plak..sbb kitwng study skali smbil berjalan,berdiri mahupun duduk..huhu..nk tnjuk rajin la konon..haha...last2 diri sndiri yg merana..haha..yg trut serta dlm rmbongan ni yela aku, adam, moh, wan,esya,afifah,atikah n syapikah..huhu..pikah pun nk ikut gak..kitwng lgi suka, sbb dier bleh jek tlng jage esya nanti..huhu..smpai sana kitwng nak surprise kan dayana..haha, mlngnye terkantoi plak..haha..nak tahu cre mcm mane terkantoi, sprasit (tanye) afifu..huhu..mmg x bley blah..lpas tu..aku mrsakan ssuatu yg tdk kene plak biler smpi situ..ek?..kenape semuanya pmpuan jek..mane lakinya??haha..baru aku tahu mjlis ni utk muslimah jek..haha...aku n moh jek kaum laki kat situ, adam blik jap..huhu..malu mak ai,,tuhan jek la tahu..huhu...knape2 ??...mreka xdak beritahu aku..huhu...so untuk mmbuat aku klhtn kool jek..aku pun mmbuat muka slmbe msuk ngan moh n trus dudk..lagi sekali aku malu..sbb dtgur oleh seorng makcik ni.." nak kenape duk tepi pintu?"..haha...aku pun n bingkas bngun n mnkar mpt dudk smbil mnhan malu..hah..time mkan ader bnde klakar lagi yg belaku..nak tahu???..sprasit atiku...haha..aku mmg bnyak gelak la mse ktr sene...bdk2 ni klkar giler n bwt lawak x bertempat plak 2..huhu..haha...mase blik kitwng smpat bergmbar..plbagai gaye n aksi kitwng buat..nanti kowt dayana upload kat facebook..n dayana mmplwa kitwg utk naek kereta mak dia hntr kat ktm kajang..haha..kali ni, aku mrasekan satu yg plik lgi sekali..ye la, jmlah kami cmpur mak dayana, 10 owng..n nak antr sekali gus..huhu..bersempit giler la dlm mpv tu..dayana dipangku oleh atikah..n aku adam n moh tersekat kat blkng..haha..seksa2..tapi seronok giler..dlm keadaan mcm tu, smpt lagi bbdak ni buat lawak..haha...dlm train..kitwng buat bising lagi..mstila bhse rusia ktwng gunakn..haha..sape pham?takde pnye...haha...atikah plng bising..haha..ana ochin energisna kakda kataetec na paes..(dia sngguh energetic bile menaiki train)..haha..hari yg indah untuk diingati selalu..amin.. 

1 komen:

Wan Nur Aishah Wan Ali said...

:) it was indeed tiring, but we did it well
insyaAllah benda baik yg kita buat Allah berkati
hohoho

*aku paling tkleh lupe shower time wakakakikiki

Post a Comment